maanantai 28. joulukuuta 2015

Ps.

If u still talk about it, you still care about it.
Tai jotain sinne päin
enhän mä osaa kovin hyvin englantia
mut aina välillä mä puhun susta
Ajattelen sua
Muistan sut
En mä sanois et mä välittäisin
mutta kyllä mä mietin miten sulla menee
ja millasta mun elämä ois ollu ilman sua

Lähtisinkö muuttamaan menneisyyttä?
Multa kysyttiin.
En mä tiedä,
entä jos mikään hyvä ei ois tapahtunu ilman sua
en tarkota et sä olit hyvä asia
mutta jos en oiskaan päätyny hyviin vuosiin ilman kipua
en mä uskaltais muuttaa mitään
vaikka sun muistos tekee vieläkin kipeää

Sä et ees tajua, kuinka sä satutit mua
sä revit mut palasiksi etkä ees vilkassu taakses
Ei, kyllä sä vilkaisit
ja teit sen uudelleen

Ps. eiks oo aika säälittävää puhua vieläkin susta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti