torstai 19. syyskuuta 2024

Mitä sinulle nykyään

 

En uskonut, että tämä päivä enää ikinä tulisi

päivä, jolloin ikävöin sinua

Sinustahan jo on vuosia yli 12

niin kauan aikaa sitten

kun emme todellakaan

olleet aikuisia

"Muistoja tältä päivältä"

ja vuosi oli jotain 2012 

Ehkä siksi ikävöin

koska vasta nyt ymmärsin

sinunkin rakastaneen minua 

jos edes sellaista sanaa voi käyttää

sen ikäisistä lapsista, joita me olimme

Kaikkien näiden vuosien aikana

olen joskus käynyt katsomassa profiilejasi

harvoin, mutta joskus. 

Kai nähdäkseni, mitä sinulle nykyään kuuluu

mutta kahden viimeisen päivän aikana

olen katsellut profiilejasi useasti

lukenut vanhoja keskustelujamme

Haikeudella muistellut sitä hyvää

mitä sinä minulle olit

Tällä hetkellä toivon vain sitä

ettet olisi satuttanut minua

jotten kokisi niin suurta syyllisyyttä siitä

että kaipaan sinua 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti