torstai 15. tammikuuta 2015

Eikö olisi jo sinun aikasi kirjoittaa minulle?

(aluksi täytyy ilmoittaa, että kaikki epäsoveliaat sanat ovat merkitty tähtimerkein ja jokainen saakoon itse tulkita, mitä hän on kertonut.)

Hmm

En mä usko mihinkään, ***
Niin miksi mä oisin uskonut johonkin sellaseen, ku rakkaus?
Hyi ***
Kai mä vähän aikaa kuvittelin, et sellanen vois olla totta
Mut ei, emmä usko.
Musta on näköjään tullu tosi syvällinen *nauraa räkäsesti päälle*
Kyl mä muistan, ku me oltiin frendejä
Sille oli kiva puhua, sain jotain tekemistä
ja kyllähän se ny oli, ***, kuuma pakkaus!
Vaikkei sitä kaikki, mukaanlukien se ite tiennykkää aina
mut Seksikäs isolla S:llä se oli *rypistää otsaansa*
Ei mulla vaan oo mitään sanottavaa.
Mä en usko rakkauteen. Mä uskon seksiin.
Se seksi oli *** hyvää.
Mut ehkä mä karkasin siks, että se pirulainen sai mut uskomaan, et vois olla rakkautta. ***. *hörähtää*
Hei *** nyt oikeesti, en todellakaan jaksa selittää tällästä sontaa.
Mennään poijjaat kahville.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti