maanantai 1. heinäkuuta 2024

Kerta toisensa

Haluaisin enemmän
kuin mitään muuta
uskoa sen, että siinä hetkessä
kun elämä lähtee kiertoon

meistä tulee me

Mutta ei kukaan
voi kristallipallosta luvata
että tässä ollaan aina
ei kukaan voi luvata
että me osattais oikeesti
elää saman katon alla

Mut voi vittu kun mä haluan
ja mä oon aina ollut tällainen
että mä vaihdan mun elämässä
suuntaa ja projektia
kerta toisensa jälkeen

Joten niin mä katselen,
et löytäisinkö mä jotain
koska oon niin tottunut muutokseen
enkä osaa olla paikoillani

Oonko mä oikeesti sellainen
että en osaa pysyä
hetkeäkään missään
vaan aina pitää olla
joku uus juttu
ja muutos
koska en vaan osaa olla
itseni kanssa


siks tää pyyntö
ei sinänsä tunnu niin pahalta
kuin jostain toisesta varmaan tuntuis
mut silti
ei helvetti en mä voi
pistää tätä kiertoon siks
et mä saisin sut

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti