keskiviikko 10. heinäkuuta 2024

Mä näen sun kuoren läpi

Lähe pois, jätä mut. Älä enää näe mussa sitä potentiaalia, jota sä joskus näit. Älä anna mulle koskaan anteeksi. Jätä mut, niinkuin kaikki muutkin sua ennen. Anna mun lähteä, koska se, mitä mä tein, oli liikaa. Vittu tee se. Sano mulle, et haista vittu, sä teit jo ihan tarpeeksi. Päästä musta irti ja sano, et se, mitä sä teit, oli liikaa, enkä mä enää koskaan pysty luottamaan suhun. Heitä mut roskiin. Pistä mut pois sun elämästä. Älä näe mussa sitä potentiaalia, mitä mä sulle voisin olla. 

Älä luulekaan, että sä pääsisit niin helpolla, et voit vaan kävellä pois, kun jutut menee vaikeeksi. Sä satutit mua, satutit todella. Mut mä en anna sun mennä pois. Se ois sulle liian helppoa. Mä näen sun kuoren läpi. Sä oot herkkä, haavoittuvainen ja ihan hajalla. Kyllä mä näen, mitä sä teet. Sä yrität kaikin voimin sabotoida tän, jotta sä voisit tuntea, et sä olit se, joka pilasi tämän, eikä niin, et mä olisin jättänyt sut. Mutta tiedätkö mitä, prinsessa. Mä en anna sun lähteä. Mä pakotan sut jäämään ja korjaamaan sen, minkä sä rikoit. Mä en anna sun lähteä siksi, että tilanne meni sotkuiseksi. Mä haluan sut ja mä en aio antaa sun lähteä. Olkoon se sun ristisi kantaa, että sä et saa lähteä silloin, kun kaikki menee päin helvettiä. Mä en anna sun paeta. Sä pakenet itseäsi enemmän kuin mitään muuta. Mä näen sun kovan kuoren läpi sinne, missä sua oikeesti sattuu. Anna mun rakastaa sut sieltä ehjäksi. Puretaan meidän kaikki kivut ja säryt yhdessä. Mut sä et voi työntää mua pois. Sä et pysty siihen, koska mä en oo lähössä minnekään. Riehu ja raivoa niin paljon kuin ikinä sun sielu sietää, mut mä en anna sun lähteä. Sä et voit paeta ikuisesti. Ja mä näen sun yrityksen läpi. Sä et pysty huijaamaan mua. Sä voit väittää mulle ihan mitä tahansa siitä, miks sä teit niinkuin teit, mut mä näen sut ja mä tiedän totuuden. Sä pakenet läheisyyttä ja mahdollisuutta rakkauteen. Sä et oikeesti tiedä, miltä tuntuu, jos joku antaa sulle kaiken sen rakkauden, mitä sä oot aina kaivannut. Sä et tiedä, miten päin olla ja siksi sä yrität rikkoa kaiken, mikä sun elämässä on hyvää. Mut mä näen sun sabotointiyritysten läpi, enkä mee halpaan. Mä näen sut. Me korjataan tämä. Koska tää ei oo syy, miksi antaisin sun lähteä. 

Jonain päivänä sun elämään tulee ihminen, joka ei anna sun lähteä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti