lauantai 10. elokuuta 2024

Jos joskus - niin sinä

Voi vittu mä en tiiä
Et teinkö mä liian väärin
Ja teitkö sä liian väärin
Et saadaanko me tästä
Tehtyä mitään hyvää
Vai ollaanko me jo kustu tää
Koska ei osata tehdä
Niinku toinen pyytää

Mut voi helvetti en mä kestä
Et mä puhun sun kans puhelimessa taas
Ja me molemmat nauretaan
Niille vitun lakanahousuille
Joita sä luulit verhoiksi

Tai et sä sanot mulle
Et sä oot suloinen kun sä änkytät
Ja mä en tiiä
Et mitä vittua mun pitäis tehdä

Koska koko yön mä pyörin hikisenä sängyssä
Kun mä en saa unta
Ja tänään mun pää ei huuda mitään muuta kun
sun nimeä uudelleen ja uudelleen

Ja mulla on se sama tunne kun silloin alussa
Et mun keho pakahtuu
Et mun sydän jotenkin räjähtää ja laajenee mun rinnassa
Ja se on samaan aikaan
Maailman paras ja paskin tunne ikinä

Mut mä niin tykkään tuntea näin
Ja mun keho vaan huutaa sun nimeä
Ja mä haluaisin antaa vielä
Yhden mahdollisuuden meille
Niin et kumpikaan ei tee enää toiselle kipeää
Ja et me saatais se mahdollisuus rakastaa

Koska nyt tulee salaisuus
Et vaikka mä kuinka sanon
Et mä en koskaan osta sormuksia
Niin kyllä mä vähän ja pienesti
Ihan vähän vaan ajattelen
Et jos
Niin se oot sinä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti