keskiviikko 14. elokuuta 2024

Mulla ei oo kotia

Katson virtaavaa vettä 
pienessä purossa 
tai joessa
tai mikä tää ikinä 
sit onkaan 

Ja mä mietin meitä 
et miks me ei voitu saada
tätä meidän juttua toimimaan

Mut kyllähän mä tiedän miksi
vaikka se sattuukin ihan helvetisti
myöntää itselleen
et sä et ollut valmis
tekemään enemmän niin
et mulla ois ollut olo 
et tässä näin on hyvä 

Mua sattuu se 
et mä halusin niin paljon
halusin et sä puhuisit, kuuntelisit, tulisit vastaan 
etkä sä ollut valmis tekemään
mitään niistä 

Mut mulla on silti ikävä
koska sun luona mun koti oli
sun kanssa samassa huoneessa
kun sä istut kännykällä 
ja mulla on neule kädessä
se oli silti mun koti
vaikka mä kaipasinkin 
sulta enemmän 

Sattuu päästää irti tutusta ja turvallisesta
koska vaikka en saanut sitä
mitä tarvitsin 
sä olit silti tuttu ja turvallinen
ja se repii mut rikki 
koska tässä uudessa maailmassa 
mikään ei ole tuttua 
ei turvallista 
mulla ei oo kotia 
mihin palata 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti