lauantai 10. elokuuta 2024

Vaan sua

 Mä viestittelen toisen kanssa
mut oikeesti mä vaan selaan
meidän viestiketjua alusta loppuun

Käyn treffeillä toisen kanssa
ja heti kun mä niiltä lähden
mä soitan sulle ja odotan
et meenkö suoraan vastaajaan

Juon kännit keskellä viikkoa
annan mun puhelimen pois
jotta en laittais sulle viestiä

Laitan viestiä kavereille et haluuks nähä
ja mä laittaudun ja meen ja vietän aikaa
vaikka oikeesti mä olisin vaan
halunnu kysyy sitä sulta

Toinen on mun päällä
Eikä se onnistu
Kun vasta sitten
Kun annan itelleni luvan
Ajatella sua, sua mun sisällä
Sua mun päällä
Sun huulia mun huulilla
Ja melkein aina
Huokaisen sun nimen ääneen

Mä elän mun elämääni
Ja musta tuntuu
Omalta itseltäni
Mut joka päivä mä mietin
Olisinpa saanut jakaa tän sun kanssa


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti