tiistai 13. elokuuta 2024

Ne jotka kestää

Mä niin haluaisin uskoa 

et meillä on vielä mahdollisuus

toimia hyvin yhteen

ja et me kaikesta huolimatta 

oltais ne jotka kestää 


Mun ei oo enää niin hankalaa

elää päivääni ilman sun viestiä

eikä sun tekeminen tai tekemättömyys 

luo mulle turvaa tai turvattomuutta


Mut kyllähän sun viesti silti

saa mut hymyilemään aamulla 

ja mä mietin sua ihan tosi paljon 

varsinkin silloin, kun makaan sängyssä 


Sä saat mut näkemään itsestäni

monia sellaisia asioita 

joita en olisi ollut valmis uskomaan

ja kyllä mä myönnän 

et mulla on monesta asiasta paljon opittavaa 


Mä haluaisin, et me pelataan hyvin yhteen 

mä ihan tosissani taidan haluta silti 

et sä oisit se

joka saa mun sydämen sykkimään 

ja mielen tyyntymään 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti