lauantai 10. elokuuta 2024

Vitun instagram

Mä nään kun sä oot paikalla ja mä toivon et sä vielä välittäisit musta. Mä katon tota vihreetä palloa ja selaan meidän muutamaa vähäistä meemiä, mitä me tässä sovelluksessa lähetettiin.
Mä lipsautan mun sormen väärään asentoon ja mä soitan sulle. Apua ei ei ei ei mun kuulunut painaa mistään äkkiä punaista.
Mä tuijotan noita "äänipuhelu aloitettiin äänipuhelu lopetettiin ilmoituksia" ja koska sä oot paikalla niin sä sait ilmoituksen niistä ja nyt siinä lukee "nähty äsken"
Ja ai vittu mua särkee särkee särkee kun mä kuvittelen et me kumpikin tuijotetaan puhelimen näyttöä mut ei sanota mitään
Et sä katot et miks mä yritin soittaa. Tai mitä ikinä sä mietitkään
Ja mä katon et sä näit et mä yritin soittaa. Vaikka soitinki vaan vahingossa
Ja mua särkee niin saatanasti ja mä kaipaan niin et mä en saa happee
Mun kurkkua kuristaa ja mulla on niin paha olla koska tiedän et mä ite tein tän meille
Mä oon se joka teki tän
Mä makaan yöstä toiseen valveilla ja syyllisyys vaan musertaa mut allensa, koska tää ois voinut päättyä myös toisin
Anna mun korjata tää. Pyydä mitä tahansa, anna mun saada kaikki taas oikeeksi meidän välillä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti