lauantai 6. tammikuuta 2018

Olit ennen

Tsemppitekstit.
Kaikki ovat varmasti lukeneet, kuulleet ja nähneet niitä
niitä, joissa kehotetaan elämään jokainen päivä kuin se olisi viimeinen
kannustetaan siihen, että kerro tunteesi lähimmäisillesi
koska ehkä huomenna sinulla ei enää ole mahdollisuutta siihen

Mutta entä silloin, kun tahtoisit sanoa jotain päinvastaista?
Menettävätkö tsemppikirjoitukset silloin merkityksensä?
Sananvaltansa?
Ei, et sinä saa niin sanoa, koska se ei ole kaunista.
Mutta entä jos se on asia, jonka tahtoisin kertoa,
jos tämä olisi se viimeinen?
Joten minä kerron

Olit ennen minulle rakas
yksi tärkeimmistä
lupasin hakea melkein kuun taivaalta
lupasin aina olla puolellasi
ja taistella rinnallasi
jopa pimeimpinä hetkinäsi

Sen minä lupasin
Ja yritin pitää sen

Mutta sinä et antanut minun pitää sitä
Joten, olenko minä se lupauksen rikkoja?
Vai oletko se sinä?
Koska sinä
Sinä.
Sinä lupasit, että niin kauan kuin elät,
et mene minnekään

Ja sinä olet mennyt jo kahdesti.

Ehkä minä olen se, joka teki väärin,
en taistellut pysyäkseni rinnallasi
vaan annoin sinun lipua pois

Mutta ehkä kuitenkin
pidän sinua syyllisenä
Minä nimittäin uskoin siihen, että pitää pyytää nätisti.
Ja jos joku ei huoli apuani, sitä ei saa tuputtaa.
Joten, syy on sinun.

Ja jos tämä olisi se viimeinen päiväni
haluaisin sanoa, että rakastin sinua
mutta tämä. Tämä oli sinun syysi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti