maanantai 17. kesäkuuta 2024

Ei enää

Sä olit mun elämäni rakkaus
ja mä en edes tajunnut sitä
mä sanoin sulle, et mä rakastan sua
sä sanoit mulle, et sä rakastat mua
ja silti mä olin niin sokea

Se yks muisto
on kuin polttomerkki mun mielessä
pilkun aikaan me ajetaan kotiin
lokit lentää joka puolella
aurinko paistaa, koska on kesä
eikä kesällä mennä nukkumaan

Mä en muista, mitä mä sanon
mut mä muistan, kun sä itket
ja sä sanot, et sä rakastat mua
rakastat mua enemmän kuin mitään
ja musta tuntu siltä
et mun sydän lähtee irti rinnasta
sit me mentiin sun luo
ja mä nukuin sun vieressä
enkä ymmärtänyt, mitä se tunne
mun rinnassa oikein tarkoittaa

Sä olit enemmän kuin kukaan
sä merkitsit mulle kaikkea
koko helvetin elämää 

Niin sä varmaan ymmärrät nyt
miks mun maailma hajos
sinä päivänä, kun sä sanoit
et ei enää

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti