maanantai 17. kesäkuuta 2024

Koko illan

Mä tanssin ja pyörin
pompin ympäriinsä
tartun toista lanteista
nauran niin, et jotain varmaan katkeaa

Musta tuntuu hyvältä
mut samaan aikaan
mä katon koko ajan sua
mitä sä teet
ja mä mietin
et miks mä en saanut sua kokonaan

Mä oon niin humalassa
ja kun mä kävelen sua vastaan
mä horjahdan sun päälle
ja pyytelen anteeksi
mut samalla mä oon niin onnellinen
et vielä edes kerran
mä sain koskettaa sua

Sä ajat mua kotiin
ja mä kerron aina liian myöhään
minne pitää kääntyä
ja mun pää menee pyörälle

Mä kysyn
et aiotsä pistää tän jutun poikki
ja sä sanot, et eihän tässä oo mitään
poikki pistettävää
ja mun sydän hajoo palasiksi
koska vaikka me ei oltukaan me
niin meillä oli unelmia

Aikaa kuluu
ja me puhutaan tosta illasta
ja sä sanot, et mä näytin
yhdessä vaiheessa siltä
et joko laattaan, tai nukahdan
mut sitten mä aloin ilmeisesti selviämään
ja mä muistan ajatelleeni
et sä kiinnitit muhun huomiota koko illan
ja mun sisällä on taas pieni toivo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti