maanantai 17. kesäkuuta 2024

Se tyttö

Mä itken niin paljon
et en edes saa happea
mä meinaan oksentaa
koska kyyneleet 
tukkii mun koko elimistön

mä huudan tyhjyyteen
et mä olisin halunnut sut
mä huudan, et mä niin olisin halunnut
just. sut. 

Ja siks mä itken niin,
etten pysty enää edes hengittään
ja uudelleen ja uudelleen
mä kelaan
sitä samaa vanhaa tarinaa

Se tarina on mulle tuttu
olin vuosia
siitä sivussa
kunnes oon taas tässä
samassa oravanpyörässä

Se tarina kertoo tytöstä
joka haluaa rakkautta
enemmän kuin mitään
ja jostain syystä
se ei koskaan löydä sitä

Se tyttö tuntee voimakkaasti
ja sen tunteet on aina ylikierroksilla
se on joko täydellisen surullinen
tai onnensa kukkukoilla
riippuen siitä
kuka sitä tänään rakastaa

Ja joku päivä se tyttö taas huomaa
et hän, kenen hän luuli itseään rakastavan
ei myöskään häntä rakastanut

Ja siksi se tyttö mun sisällä itkee
se itkee niin kauan
kunnes tulis joku,
joka sitä rakastaa

Enkä mä ennen kuin nyt
oo ymmärtänyt sitä
et sen kuuluis olla minä
joka sitä pientä tyttöä
osais kaikista parhaiten rakastaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti